Друзі Світлофора “Моргайлика”

05.Жов.2020
Друзі Світлофора “Моргайлика”

З метою формування у дітей активної життєвої позиції стосовно власного життя та власної безпеки, накопичення знань і навичок безпечної поведінки на вулиці та інших громадських місцях в Житомирському дошкільному навчальному закладі №33 з 01.09 по 30.09.2020 року проводився місячник «Зелений вогник».
В спеціалізованій групі були створені відповідні умови для розширення та закріплення дітьми знань про безпечну поведінку на дорозі, а саме:
– оформлений куточок «Безпека на вулиці»;
– створений лепбук «Безпека дорожнього руху»
– придбані настільно-друковані ігри та художня література;
– виготовлені дидактичні ігри.
Проводились ігрові ситуації, під час яких було видно, що діти розуміли їх, об’єктивно оцінювали поведінку, самостійно приймали рішення відповідно до ситуацій. Це такі як:
– «Азбука автомобільних доріг»;
– «Небезпечні контакти з чужими людьми на вулиці» ;
– «Ми – пасажири»;
– «Щоб не трапилось лиха».
Під час проведення занять:
– «Світлофор Моргайлик»;
– «Пригоди Стобіда»;
– «На вулицях міста»;
– «Вулиця і транспорт» .
Діти засвоїли важливі правила поведінки на дорозі для збереження здоров’я.Під час таких бесід як:
– «Вулиця та діти»;
– «Щоб не трапилось біди»;
– «Увага, всім!»;
– «Небезпечна вулиця».
Діти уважно слухали та обговорювали зміст віршів, оповідань і казок про безпеку на дорозі, яка чатує дітей на кожному кроці. Це такі як:
– «Умій почекати»;
– «Лісові пригоди»;
– «Небезпечні пригоди».
Під час прогулянок, екскурсій, піших переходів, постійно звертали увагу дітей на проїжджу частину вулиці: який транспорт рухається, де саме він може їздити, для чого тротуар, перехід «зебра», світлофор; закріплювали правила поведінки на зупинках місцевого транспорту. Була організована та проведена спортивна розвага «Поради світлофора».
Діти проявляли винахідливість, кмітливість під час проведення дидактичних ігор:
– «Правильно чи ні?»;
– «Що для чого?».
Зацікавили дітей настільно-друковані ігри:
– «Оціни вчинок»;
– «Обережно дорога»;
– «Штраф порушнику»;
– «Дорожні знаки»;
– «Увага пішохід»
Діти розвивали рухову активність під час проведення рухливих ігор:
– «Їдемо – стоїмо»;
– «Потяг»;
– «Горобчики і автомобіль»;
Граючи в сюжетно-рольові ігри:
– «Сім’я»;
– «Дитячий садок»;
– «Водії».
Діти виявляли інтерес до навколишньої дійсності, вносили в гру події, які вони спостерігали в житті.
В групі проводились консультації, бесіди, анкетування, надавались поради для батьків з питань безпеки дітей на дорозі, такі як:
– «Рахуйся з думкою дитини»
– «Забезпечити безпеку»
– «Перевір себе і свого малюка»
Взаємодія вихователів та батьків допомагає запобігти нещасним випадкам, зберегти здоров’я та життя дітей.