Організація ігор-занять з піском

11.Бер.2021
Організація ігор-занять з піском

В Житомирському дошкільному навчальному закладі №33 відбувся семінар-практикум для вихователів на тему: «Організація ігор-занять з піском»

Метою якого стало підвищення психолого-педагогічної компетентності педагогів по темі використання різних прийомів роботи з піском в умовах дитячого садку.
Під час теоретичної частини педагоги ознайомилися з поняттям пісочної терапії, її цілями, завданнями (освітніми, розвиваючими, виховними), з видами ігор на піску та визначилися які діти потребують гри з піском.
Теоретична частина також вміщувала в себе інформацію про необхідне обладнання для «пісочної терапії», набор ігрового матеріалу, колекцію мініатюрних об’єктів та іграшок.
В практичній частині педагоги виконували запропоновані практичним психологом вправи, які можна використовувати в роботі з дітьми:
 Вправа «Чутливі долоньки» на розвиток відчуття дотику, дрібної моторики пальців рук.
 Вправа «Пісочний вітер» на розвиток тактильної чутливості, дрібної моторики пальців рук, мовного дихання.
 Гра «Незвичайні сліди» на розвиток тактильної чутливості.
 Вправа «Що заховано в піску?» на регуляція м’язової напруги, розслаблення.
 Вправа «Конячка» на розвиток тактильної чутливості, артикуляційного апарату.
 Гра «Придумай казку» на розвиток активної мовленнєвої діяльності, творчої уяви і навичок позитивної комунікації.
 Гра «Пісочний телеграф» для навчання перекладу тактильних відчуттів в знаки.
Після практичної та теоретичної частини вихователям було запропоновано навчитися створювати пісочні картини, які також можна малювати з дітьми від 4-х до 7-ми років. Такі заняття не тільки розвивають творчу уяву, дрібну моторику, але найголовніше приносять задоволення і зближують дорослого і дитину в плані позитивного емоційного спілкування один з одним.

Галерея зображень